Una putenziale carenza mundiale di forniture d'ossigenu medicale per via di a pandemia di coronavirus puderia esse alleviata instalendu sistemi di Adsorption Swing Pressure (PSA) in strutture sanitarie, dice Sihope, un fabricatore globale di sistemi avanzati di prucessu di gas.
Assicurendu un suministru affidabile di ossigenu durante a crisa di Covid-19 hè dimustratu sfida per via di a crescente dumanda da i servizii di salute in u mondu disperatu per avè l'ossigenu salvatore per i ventilatori è e maschere per mantene in vita u so numeru crescente di pazienti, è ancu. per aiutà a so ricuperazione da u virus.
Sihope basatu in Cina è u so stabilimentu di fabricazione in Cina ponu turnà l'ordine per unità di PSA d'ossigenu pronte per l'usu in circa 8 à dece settimane per e regioni Asia / Pacificu (APAC) è africane, secondu e lege di bloccu lucali o restrizioni di viaghju.Quessi sò dispusitivi medichi robusti, di alta qualità, pensati per durà è furnisce ossigenu coerente è di alta purezza à l'ospedali è strutture sanitarie ancu in i lochi più remoti di u mondu.
E strutture mediche sò spessu custrette à confià nantu à l'outsourcing di stu gasu vitale, cù u fallimentu di l'approvvigionamentu una catastrofa potenziale per l'uspitali, per ùn sminticà i prublemi assuciati cù l'almacenamiento, a manipulazione è a rimozione di cilindri d'ossigenu tradiziunali.PSA Oxygen offre una migliore cura di i pazienti cun un flussu permanente di ossigenu di alta qualità - in questu casu un sistema plug and play cù una pressione di output di quattru bars è un flussu di 160 litri per minutu, capaci di piping ossigenu intornu à l'uspidale à ogni dipartimentu. quantu bisognu.Hè una alternativa altamente igienica è igienica à l'inconvenienti è l'incertezza di i cilindri.
U sistema furnisce l'ossigenu constantu di 94-95 per centu di purezza attraversu a filtrazione PSA, un prucessu unicu chì separa l'ossigenu da l'aria compressa.U gasu hè allora cundizionatu è filtratu prima di esse almacenatu in un buffer tank per esse adupratu direttamente da l'utilizatori finali nantu à a dumanda.
Benson wang di Sihope hà spiegatu: "Semu pronti à rinfurzà i pruvisti è pronti à fà tuttu ciò chì hè necessariu per aiutà i servizii di assistenza sanitaria durante l'attuale crisa di coronavirus - è oltre - furnisce stu equipamentu d'ossigenu salvatore induve hè necessariu.U disignu di questi sistemi PSA cum'è "plug-and-play" significa chì sò literalmente pronti per cumincià à travaglià appena sò stati consegnati è cunnessi - cù una tensione adattata à u paese di consegna.Cusì l'uspitali ponu s'appoghjanu nantu à a tecnulugia chì hè pruvata è pruvata annantu à parechji anni, accumpagnata da un accessu quasi istantaneu à i suministri vitali d'ossigenu ".
Tempu di pubblicazione: 26-ottobre-2021