head_banner

News

Parechje anu acquistatu Concentratori d'ossigenu per l'usu persunale, postu chì ci era una carenza di letti di l'uspidale cù fornitura d'ossigenu in parechje cità.Inseme à i casi di Covid, ci hè statu ancu aumentu di i casi di fungi neri (mucormicosi).Unu di i mutivi per questu hè stata a mancanza di cuntrollu di l'infezzione è di cura mentre usanu concentratori d'ossigenu.In questu articulu copremu a pulizia, a disinfezione è u mantenimentu propiu di i concentratori d'ossigenu per evità danni à i pazienti.

Pulizia è disinfezione di u corpu esterno

A cuperta esterna di a macchina deve esse pulita ogni settimana è trà dui pazienti utilizati.

Prima di pulisce, spegne a macchina è scollegala da a fonte di energia.

Pulite l'esterno cun un pannu umitu cù un sapone suave o un detergente per a casa è asciugà.

Disinfettà a buttiglia di umidificatore

Ùn aduprate mai l'acqua di l'acqua in una buttiglia di umidificatore;pò esse causa di infezzjoni.Ci ponu esse patogeni è microrganismi chì andaranu subitu in i vostri pulmoni attraversu

Aduprate sempre acqua distillata / sterile è cambiate l'acqua ogni ghjornu cumplettamente (micca solu ricaricà)

Svuotate a buttiglia di umidificatore, lavate l'internu è l'esternu cù acqua è sapone, risciacquate cù un disinfettante, è seguite cù un risciacquare cù acqua calda;poi ripigliate a buttiglia di umidificazione cù acqua distillata.Innota chì l'istruzzioni di u fabricatore per l'usu necessitanu chì a buttiglia di umidificatore sia lavata ogni ghjornu cù una suluzione di 10 parte d'acqua è una parte d'acitu cum'è disinfettante.

Evite di toccu l'internu di a buttiglia o tappa dopu chì hè stata pulita è disinfettata per prevene a contaminazione.

Riempite sopra a linea "Min" è ligeramente sottu à u livellu "Max" indicatu nantu à a buttiglia.L'acqua eccessiva pò purtà à gocce d'acqua purtate in l'ossigenu direttamente à u passaghju nasale, dannendu u paziente.

Almenu una volta à settimana per u stessu paziente è trà dui pazienti, a buttiglia di l'umidificatore deve esse disinfettata da immersione in una soluzione antisettica per 30 minuti, lavata cù acqua pulita è secca completamente in l'aria prima di usà novu.

L'acqua impura è a mancanza di sanitizazione curretta di i buttigli di umidificatori sò ligate à l'aumentu di i casi di mucormicosi in i pazienti Covid.

Evitari a contaminazione di a cannula nasale

A cannula nasale deve esse eliminata dopu l'usu.Ancu per u listessu pacienza cura, deve esse pigliatu chì a cannula nasale trà l'usi mentre cambia o aghjusta, ùn deve micca avè u cuntattu direttu cù superfici potenzialmente contaminate.

I cannula nasali sò spessu contaminati quandu i pazienti ùn pruteghjanu micca bè a cannula trà l'usi (vale à dì, lascendu a cannula nasale nantu à u pavimentu, mobili, biancheria di lettu, etc.).Allora u paziente mette a cannula nasale contaminata in i so narici è trasferisce direttamente l'organismi potenzialmente patogeni da queste superfici nantu à a mucosa in i so passaghji nasali, mettenduli in risicu di sviluppà una infezzione respiratoria.

Se a cannula pare visibilmente suciata, cambia immediatamente à una nova.

Sustituisce i tubi d'ossigenu è altri accessori

A disinfezzione di i consumabili di l'ossigenoterapia utilizatu, cum'è a cannula nasale, i tubi d'ossigenu, a trappula d'acqua, i tubi di estensione, etc., ùn sò micca pratichi.Hanu bisognu di rimpiazzà cù novi suminati sterili à a freccia indicata in l'istruzzioni di u fabricatore per l'usu.

Se u fabricatore ùn hà micca specificatu una frequenza, cambiate a cannula nasale ogni duie simane, o più spessu s'ellu hè visibilmente impuru o malfunctions (per esempiu, si sbuchja cù secrezioni respiratorii o moisturizers posti in i nasali o hà curve è curve).

Se una trappula d'acqua hè posta in linea cù u tubu di l'ossigenu, verificate a trappula ogni ghjornu per l'acqua è viotu quantu necessariu.Sustituisci u tubu di l'ossigenu, cumpresa a trappula d'acqua, mensili o più freti quantu necessariu.

Pulizia di filtri in concentratori d'ossigenu

Una di e parti più impurtanti di a disinfezione di i concentratori d'ossigenu hè a pulizia di filtri.U filtru deve esse sguassatu, lavatu cù acqua è sapone, lavatu è seccu bè cù l'aria prima di rimpiazzà.Tutti i concentratori di l'ossigenu venenu cù un filtru extra chì pò esse piazzatu mentre l'altru si secca bè.Ùn aduprate mai un filtru umitu / bagnatu.Se a macchina hè in usu regulare, u filtru deve esse pulitu almenu mensili o più freti, secondu a quantità di polveri di l'ambiente.Un cuntrollu visuale di u filtru / maglia di schiuma cunfirmà a necessità di pulizziari.

Un filtru intasatu pò influenzà a purità di l'ossigenu.Leghjite più nantu à i prublemi tecnichi chì pudete affruntà cù i concentratori d'ossigenu.

Igiene di e Mani - U Passu più impurtante in a disinfezione è u cuntrollu di l'infezzione

L'igiene di e mani hè essenziale per qualsiasi cuntrollu è prevenzione di infezzione.Eseguite una pulizia curretta di e mani prima è dopu a manipulazione o a disinfezione di qualsiasi equipamentu di terapia respiratoria, altrimenti pudete finisce per contamina un dispositivu altrimenti sterile.

Mantene in salute!Stà sicuru!

 


Tempu di Postu: Feb-01-2022